mercomek o dönemlerde bizde çok yaşıyorduk onu malesef. Bu bir sendrom ve ne yazıkki 1 yaşına kadar sürebiliyormuş. Benim oğlum 7 aylıkken aynı bu şekildeydi asla uyumazdı uyku düşmanıydı resmen. Uyursada kucağımda uyurdu sadece, indirdiğim gibi uyanır ağlardı.
1 yaşını doldurduktan sonra çok şükür uykuyu tam anlamıyla kavramaya başladı.
Şuan seni kaybetmekten ve gideceğini sandığı için korkuyor. Ondan dolayı uyumak istemiyor.
Bir çocuk doktoruna danış en azından uyku damlası filan yazabilir.
Yastığa damlatılanlarda var, şurup gibi olanlarda.