Yigit_Yagiz_Moms irem066 ben de merak ediyorum. Biz de gitmeyi düşünüyoruz ama üşütür mü diye korkuyorum. Benimki 1,5 yaşında. Seninki?
denizalismom irem066 yani 4 aylıkken 3 günlüğüne karavanda kaldık çok güzeldi . Şuan 15 aylık ama göze alamıyorum
irem066 Yigit_Yagiz_Moms benımkıde 1 bucuk canım vallaha yarın gıdıyoruz boz düzceye deniz kenarına arkadaşlarımızla onlaeınsa bebiş 1 buçuk yaşında çadırda ısıtıcı var kalın kıyafete aldım 1 2 gün denıcez bakalım nasıl geçecek 😅
avkatanne 4 aylık bebeğimle takipteyim. Eşime diyorum gidelim diye de yanaşmıyor biraz daha büyüsün diyor
minikmisimben irem066 biz yazın gitmiştik deniz kenarına ama ağustos gibi sıcaktı tabi ama nede olsa gece esiyor orman birde biz eşim ben kızım kaldık baya sıcak olmuştu çadırın içi yine de kalın ve ince kıyafet fazladan alın siz terlerse hasta olur umarım güzel geçer 💕
ezgitekkmn Kızım 8 aylıkken on gün bütün egeye kamp atmıştık tabiki bebekle biraz daha zor oluyor ama çok keyif aldık iki buçuk yaşında şu an ve bir aylık bir oğlum var ağustos ayında kamp tatiline çıkacağız
seyma51 Oğlum bugün 10 aylık oldu. Eşimle arkadaşı tutturdular bi kamp yapalım diye bende çok korkuyorum biraz hareketli bi bebek. Ama ilerde keşke gitseydim dememek için gideceğiz sanırım
rabilay Kızım 5-6 aylıkken gitmiştik başta ben baya tedirgin olmuştum ama iyi ki gitmişiz şu an da olsa asla gidemeyiz o zaman uyumuştu biz de rahat rahat oturmuştuk şu an kızım 17 aylık oldu asla durmaz da oturtmaz da
eserekli_kiz11 2 yasindayken 3 kere gttik zorlamadi beni ztn gün boyu denizle taşla kumla oynadgi için yorulur erken yatar