bsrakurt benim oğlumda 25 aylık bazen boşluğuna geliyor telefon, zil vs sesinden korkuyor.3 gün önce traşa götürdüm ortalığı yıktı ama çoook şükür herhangi bi otizm belirtisi vs yok yani. Doktora götürmedim sırf bu yüzden ama eğer bi sıkıntı olsa herhalde daha farklı belirtilerle ya da artarak giderdi.
Daha çok küçükler bence zamanla oturacak onların da dünyası ben 27 yaşındayım bazen zil çalınca ben bile zıplıyorum yerimden ya da eşim sessiz yürür böyle birden gelir yanıma aklım gider yani 😂😂😂