Kızlar görsel atamıyorum ama gözkapağımın birinin başı 3-4 gündür şiş ve kızarmış sanki dayak yemiş gibi ağrıyor açıp kapatırken dün de farketmeden gözümü ovaladım iltihap aktı sanki elime böyle ıslaklık geldi uyudum uyandım yine aynı olmuş nedir bu enfeksiyon falan mı ne iyi gelir acaba