Kızlar iyi akşamlar . Bebeğim 6 aylık erkek bebis son günlerde 2-3 veya 4 gündür çok sık kaka yapmaya başladı hafif sıvı kıvamlı ve çiş yapması azaldı ilk doğduğu zamanlarda ki gibi hafif pembemsi renkteki lekeden de geldi bi kaç sefer ek gıdaya başlamıştım 5 inci ayından itibaren doktorumuzunda demesiyle ve şu ana kadar böyle bi durum yaşamamıştım günde bir iki kaka yapardı kabızlıkta yaşamamıştım çişini çok yapardı su veriyorum emziremedim ama mamasını kullanıyorum böyle bi durum yaşayan oldu mu hiç endişelenmeye başladım iyice 😬