rasaeom Bebeğime en son ki kontrol de Dr kolik dedi . Dün bir saat bile uyumamışken bugün sürekli uyudu .Koliklerin böyle olduğu durumlar var mı yoksa bebeğim kolik değilde gaz sancısı mi çekiyor devamlı anlayamıyorum
byzyldz rasaeom profları dinlerseniz kolik bebek diye bir şey yoktur derdi olmayan bebek ağlamaz rahattır