Merhabalar, 28 günlük bir bebeğim var doktorumuzun önerisiyle her emme sonrası 30 cc mama takviyesiyle ilerliyoruz. Sütüm az gibi geldiği için arttırmak amaçlı sağım yapmaya başladım bugün sağımın 6. Günü ve ilk sağımda 40 ccye yakın çıkan sütüm bugün 20 cc çıkıyor artmadı aksine azaldı yani ve bebeğimde yaklaşık 6-7 dk aktif emme yaptıktan sonra süt azaldığı için memeyle kavga etmeye ve tutmamaya başlıyor. Çok ama çok üzülüyorum. Mamayı Philips avent biberon ile veriyorum. Biberonla vermemin bir etkisi var mıdır? Ve sütüm sağımla artmak yerine neden azaldı sizce neler yapabilirim? Lütfen yardım edin