Merhabalar, bir hafta kadar önce spiral taktırdım, ondan önce sadece prezervatifle korunuyorduk, aslında spirali 2. bir korunma yöntemi daha olsun diye tercih ettim ama olur ya arada prezervatif kullanmadan ilişki olsa sıkıntı olur mu, burda çok okudum spiralle hamile kalan, ama bir yandanda yıllarca sadece spiralle korunanlar da var, siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında, fikir ve deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim ☺️