adayagar Kızlar 20 günlük ve göbeği 1haftalıkken düştü ama göbeğinde hala kalıntı var kızarık ve ıslak akıntı geliyor bu normal mi hastaneye gitmeli miyim lütfen cevaplayın cok tedirginim