arven2024 oy allahım geçmiş olsun geçen bayramdada hasta geçirdik her iki kızımla:( bu 3 gündür yine hastalar ya ,küçüğüm 15 aylik aşırı burun akıntısı var aynı zamanda gözleri de kötü olmuş çapaklandı sulanıyor hep. Ateş de oldu 2 gece. Ve olmazsa olmaz öksürük de var uykuda uyandıran bir cinsten hem de bugün mahvolduk hep beraber 😢😢
gün içinde hiç uyumadı uyuyamadı , uyuttuğum gibi öksürüp gözlerini açıyor bir daha asla dalmiyor uykuya en büyük problemimiz bu..
Antibiyotik de kullanıyoruz calpol kediden de ve dün bitkisel bir öksürük şurubu bile aldı eşim 😏