Kızlar merhabalar. Bizim tayinimiz inegöle çıktı. Evlenirken eşyaları fiyat performans şeklinde aldık. Pek içime sinmeden idarelik aldık. Beyaz eşyayı ise çok kıytırık aldık. Şimdi giderken tüm eşyaları satmayı düşünüyorum. Ancak inegölde uyguna mobilya bulabilir miyim bilmiyorum. Sizlerden o taraflarda yaşayıp yakın zamanda mobilya alışverişi yapan oldu mu? Fiyat ve kalite nasıl ? Bana lütfen bilgi verir misiniz? Kafamız çok karışık