Herkese merhaba 17 aylık bir oğlum var ve geceleri çok sık uyanıyor belki 6 -7 kere uyanıyor her uyandiginda ya beni emmek istiyor ya da hazır mama hazırlıyorum biberona onu istiyor.Gece saat 9 gibi uyuyor ve yatmadan önce tok tutsun diye muhallebide hazırlıyorum ama yinede bana mısın demiyor ne yapmam lazim bilemedim bu durumda olan arkadaşlar var mı nasıl basediyorlar lütfen yardım ıstiyorum şimdiden teşekkür ederim