ellerimtombik1 Ya ben normalde altıncı ayda başlama taraftarıyım ama benim kız boş agzını da geveliyor oturuyor da yemeğe de çok hevesli gibi başlasam mı ben de 5,buçuk aylığız
organikirmik ellerimtombik1 doktorum 5′te başlattı geç kalıyoruz 6′ya bırakınca dedi. Geç kalındığını düşünmüyorum ama başladım, aşırı düzenli ilerlemiyorum bugün vermedim mesela
nazgrr ellerimtombik1 Biz de 5 aylığız Meme +mamayla devam ediyoruz doktorumuz artık mama sandalyesinde oturtmaya başla dedi şu an 3 gün kuralı tadımlara başladık 6 ayında sabah kahvaltıları ve çorbalarıyla devam edeceğimi söyledi