yatinzibarineww
İnanın hiç bilmiyorum. Zaten o sebeple kafam çok karışık, cevaplar arıyorum :( Dün 2.gece idi, biraz uyanır gibi olup kıpırdandı 23:00 gibi, hemen park yatağı içinde lazimliga tuttum, huysuzlandi ve biraz ağladı, yapmadı, geri yatırdım, allahtan hızlı daldı, ve anında yatağa cisini yapti 🤦🏼♀️
Sabaha karşı ise tutmuş sanırım bundan sonra, islaklik yoktu. Fakat sabah oturduk, yine yapmadı. Sanırım gündüzü çözmek için bir kaç gün gerekecek, tahmini saatlerini öğrenmek vs. Akabinde gece üzerine yoğunlaşacağım belki de.
Bakalım bir çözüm, yol yöntem bulur isem sevincimi ayrıca gelir paylaşırım.
Teşekkürler 🙏🏻