efaenda2161 Kızlar bugün eczaneye gittim yarın kızımın aşısı var sipariş vermek için rota 310 gibi bir fiyat olmuş menenjit aşısı ise 400 den 449 TL ye yükselmiş bilmeyenler için yazdım
haticed_ efaenda2161 Bugün rotayı 320 aldık. Daha doğrusu fiyatı 320 idi tanıdıktan aldık 280 tl🤷♀️Ben iki doz fiyatı diye düşünüyordum ama sanırım tek dozu bu. Eşime soracağım tek dozun fiyatı mıydı bu diye😧
Semahat efaenda2161 merhaba ben antalya medstar topçular hastanesinde 280 tl ye rota yaptırdım. Nimerixi hatırlamıyorum ama 320 gb bir şeydi
Serene efaenda2161 Her yılın Şubat ayında bütün ilaçlara zam geliyor malesef.O yüzden karaborsa olan ilaçlar bile oluyor,firmalar pahalı fiyata satmak için ilaç dağıtımı yapmıyor,piyasadan çekiyor vs.Allah herkesin yardımcısı olsun.
efaenda2161 haticed_ evet maalesef dek doz zaten zam gelicekti ama bu kadar beklemiyordum 40 TL 50 TL zam da fazla zaten maddiyatı yetmeyen aileler vardı şimdi daha zor olacak bende yakında asker eşi oluyorum bakalım ne olacak
haticed_ efaenda2161 Keşke devlet tarafından karşılansa bu aşılar da ne güzel olur maddi durumu olan da olmayan da yaptırır. Bu arada aşıyı verirken bir kısmını ağzından akıttı çocuğum hemşire bir şey olmaz dedi ama sizler nasıl uygulattınız?
efaenda2161 haticed_ maalesef belli bir yüzdeye ulaşmadan devlet karşılamıyor yani daha çok salgın olması lazım Allah korusun Rabbim evlatlarımızı korusun gerisi önemli değil, benim hemşirem 5 6 dakikada anca verdi yavaş yavaş konuşarak oynayarak hepsini yuttu,
efaenda2161 haticed_ hemşirem yavaş verdiği için hiç akmadı sadece 2 saat mama verme kusmasın dedi zaten uyuduğu için sorun olmadı hiç
efaenda2161 Burcu0701 hayır yanlış olmasın 310 değil 449 TL marka veya tip farkeder belki varsa benim bexsora yanlış hatırlamıyorsam