poyrazmom2604 Elimde 10 litre süt var 5 litresini yoğurt yapacam 5 litresini buzluğa koysam olur mu yarın tekrar yoğurt yapacam çünkü elimde az maya var, veya buzdolabında durur mu bi gün?
meryem_kmr poyrazmom2604 ben koyuyorum alıp, 15-20 lt 5 lt çıkarıp mayalıyorum bittikçe. Bişey olmaz kalır