Arkadaşlar merhaba oğluma 3-4 haftadır tuvalet eğitimi veriyorum. İlk 10 günde çözmüştük hiç sorun yoktu. Eşim çiş yaparken çocuğa ayakta yap dedi diye ayakta yapıcam diye tutturdu kakasını da ayakta yapmaya başladı. Ve sonrasında herşey tersine döndü arada oturuyor arada ayakta yapmaya çalışıyordu. Tam düzelteceğim derken hastalandı antibiyotik midesini bozdu. Önce kaka tutmaya başladı şimdi de ya yapmak istemiyor ya halıya yapıyor çişini de kakasını da.
Bunu düzeltmenin yolu var mıdır? Çok yoruldum Kitap şarkı vs hepsini yaptım artık sabrım kalmadı çok pişmanım eğitime başladığıma. Geri beze dönmeyi düşünüyorum ama oğlum asla istemiyor. Öneriniz var mıdır acaba