Biz normalde SMA comfort kulllanıyoruz ama bulundugum yerde suan e bebekte kalmamış cogu eczanede de yok bebeğim 15 aylık gece uyurken emiyor ilk defa bugün kalmamış bende hep e bebekte olur diye acele etmemiştim. Mecburen başka mama aldım golden goat kullanan var mı ilk defa bu gece denicem bağırsak sorunu falan yapmaz değil mi kabızlık falan