haticed_ Arkadaşlar merhaba, benim so göğsüm yara oldu sağıyorum kanıyor sağ taraf da yetmiyor tek başına. Dolaba attığım sütlerim vardı onu çıkardım çözündü ama içim rahat etmedi bozulma ihtimali var mı? Bozulduysa nasıl anlarım?
haticed_ Oglunasikbiranne08 daha yeni koydum sayılır canım Şubat 11. Ama homojen değil buz parçaları mı acaba kesik kesik görüntü verdi. Kokusundan anlaşılır mı bozulduysa?
Sec2016 haticed_ soguk suda eritip biberona koy sonra biberonu sicak suya otuttur o zaman homojen oluyor bende anneme biraktigin zaman buLuktan cikartip veriyorum sutu yaklasik 2 aysir oyle yapiyorum bir sorun olmadi.
Oglunasikbiranne08 haticed_ sütün yaglaridir onlar canım . buzu cozulunce oyle oluyor .ama bozulmaz daha yeni koymussunuz sonucta .
haticed_ Oglunasikbiranne08 Evet çözümdükçe kayboldu😊Sizin Artvin’le bağlantınız var mı? 08 görünce tanıdık geliyor ister istemez😊