bures Arkadaşlar merhaba, bebeğim 15 günlük havalar artık sıcak nasıl giydirmem gerek şu an uzun kollu tulumlardan giydiriyorum hep ama fazla mı oluyor bilmiyorum
Susuu28_ bures Benimde merak ettigim konu kizimda 3 aylik kisa kollu zibinla alt ust giydiriyorm bazende zibin uzero tulum amca agustsa dogru kisa kol giydirjrm seninki daha bebek
organikirmik bures kısa kollu zıbın + kısa kollu üst giydirirdim ben olsam. Ne giyiyorsanız +1 kat olarak düşünebilirsiniz o dönem, uzun kolun esprisini bilmiyorum üşüyorsa göğüsten sırttan üşür kolu uzun tutmak çok da bi şey ifade etmiyor bence
zeynep1401 Benimde bebeğim 33 günlük ve ev 30 derece izmirde oturuyorum Benim nasıl giydirmem gerekiyor acaba organikirmik bures AlparslanMom61_ mom195_
Susuu28_ organikirmik ölçmedim desem 😀 giresundayiz geceri ben bile usuyorum bazen ama kucuk bnce daha thisort giydirmeye 1 ay snra flan baslarm usur
mom195_ 15 günlükse uzun kollu zibin iyi bence. Ben hemşirelere sordugumda yenidogan kiyafeti nasıl olmalı diye, sizin giydiklerinizden bir kat fazla olmalı demişti bana
bures mom195_ en azından 40ı çıkana kadar yine öyle giydirmeye devam edeyim sonrasında kısa kollu felan giydiririm artık.
kuzeyusuf Susuu28_ bende samsundayim oğlum 6 aylık sadece öğle sıcağında kısa kollu giydiriyorum gece soğuk oluyor akşam üstü serin yani bence daha çok erken sizin için
Bebegimm1 zeynep1401 kendinz gibi giydirin 30 derece fazla sıcak isilik olabilir evi serin tutabilirsenz iyi olur benm ev 23 24 ama askılı zıbınla duruyo sıcak olan havada sizden fazla giydirmeyin o soğuk hava için geçerli
AlparslanMom61_ zeynep1401 kız 30 derece neee bezle bile durabilir. Bizim ev 25-26 derece sadece zıbınla bez var
annis3525 zeynep1401 benimde tam 35 günlük bizde izmirdeyiz nasıl giydirmeliyim bende aşırı kararsızım havalar aşırı sıcak
Susuu28_ kuzeyusuf erken tabi findik zamanina anca giydirirm kisa kollu flan smdi alt ust veya tulum yetiyo
zeynep1401 Bebegimm1 klima var normalde ama bugün arızalandı malesef tam bu sıcakta bayram üstü klimasız kaldık bayramdan sonra gelecek servis😑
annis3525 AlparslanMom61_ ya ama daha taze bebek ya 35 günlük benimde insan korkuyor bi anda üşütürse diye
zeynep1401 AlparslanMom61_ tek zıbın giydiriyorum ya dün klima arizalandi o yüzden 30 derecelere çıktı 😑 yoksa 25 derecede klima calistiriyordum
AlparslanMom61_ annis3525 aşkım öyle de havalar sıcak yani biz bile atletle dursak terliyoruz bebeğini bu sıcakta o kadar da kalın giydirme 🥲bebeğinin ensesi göğsü terli oluyor mu ?
annis3525 AlparslanMom61_ ensesi oluyor da göğsü olmuyor genelde ensesi de boğumlu boğumlu şapşiğin ondan diye düşündüm ama 🥲 aşırı ısındı ya en azından kısa kolluya geçeyim diyorum jajaja