benanney Doğum kontrol hapıyla adlı düzensizliği yaşayan var mı ben bir hafta önce yıkandım üç gün kullandım yine adet oldum
zuhalsebu benanney zlynda kullandım 2 ay boyunca 2de düzelir diye devam ettim ama nerden baksan 1,5 ay kanama oldu hem de az az değil. Cerazetteye geçtim 2 aydır da onu kullanıyorum bu ikinci kutum şimdi de adet olmuyorum. Yani evet yaptı 🥲
organikirmik benanney ilk kutuda düzensizlik yapıyor, doğru başladıysanız kullanmaya 2. Kutuda düzelir
zuhalsebu benanney bazen yaramıyor bazı haplar herkese. Emzirmesek yasmin yaz filan öneriyorlar da emzirirken olmuyor sanırım. Siz emzirmiyorsanız onları deneyebilirsiniz
benanney zuhalsebu bir de ben bu ilaçları kullanınca ben ben değilim o kadar kötü oluyorum ki kolumu bile kaldıramıyorum çocuklarıma bakamıyorum size de öyle oluyor mu
zuhalsebu benanney halsizlik olarak diyorsanız olmuyor ama dehşet bir şekilde depresyona soktu her gün 2 3 kere ağlıyordum gözümün yaşı dinmedi o şekilde bi yataktan çıkmak istememe çocuklara bakamama oldu (cerazette ile) ve sivilcelendim biraz da kilo aldım.
Yigit_Yagiz_Moms zuhalsebu evet ya bu hap beni de çok sinirli biri yaptı napıcam bilmiyorum. Bir süre sonra bu etkisi geçiyor mu acaba
zuhalsebu Yigit_Yagiz_Moms valla daha iyiyim gözümün yaşı çok şükür dindi ama depresiflik bakî. Bende de bi tahammülsüzlük var her şeye o da mı haptanmış
Yigit_Yagiz_Moms zuhalsebu evet prospektüsünde yazıyor gerginlik depresyon yapabilir diye. Bir de yaygın yan etkilerinden biriymiş. Eğer geçmezse bırakacağım ben
zuhalsebu Yigit_Yagiz_Moms ben de implanta kadar idareten diye başladım ama implantta da öyle yan etkiler var