2 aylık bebeğim 2 gün önce 100 120ml mama ve anne sütü alan bebeğim dünden beri 3 4 saate bi zorla 40 50 ml mama içiyor ve ben kaldırmadığım sürece uyanmıyor? Ateşi yok öksürük hapşırığı yok.
Biberonun ucunu çiğniyor sadece. Aç kalmasından korkuyorum. Burunları temiz atak olabilirmi doktora götürmelimiyim başına gelen varmı?