Kaplan okullarını bilmiyorum tam ama bir tanıdığımız 2. Sınıftan beri kızını oraya gönderiyordu bu sene mezun olucak gayet memnunlar. Bende oğlumu bademli Kültür kolejine göndericem önümüzdeki sene kaydını yaptırdık. Bu sene Ted kolejine gitti ama asla memnun kalmadım