Merhabalar 3 kişi beni şikayet etmişler polise ss filan almışlar yazışmaları filan bende bunlara zamanında eşimle bana musallat oldular diye fake hesaptan ailelerine yazdım bize küfür etti iftira attı denmiş ama hepsi yalan eşimle her beni gördüklerinde el kol hareketleri yaparlar önümüzü keserler arabayla laf atarlar hatta bir keresinde bana yazık o çocuğa senin gibi bir annesi var bile dendi bende bunları anlattım bana polis birşey çıkmaz dedi boş birşey dedi savcılık bile saçma bulur dedi ama bilemedim aranızda hukukçu olan var mı bu süreç nasıl ilerler bu arada 3 kişi şikayet etmiş beni ailelerine yazdım diye gülsem mi ağlasam mı kaç gündür kendimde değilim bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi ?🤦🏻♀️