Elifdivli1 Bebegim 2 gun sonra 8 aylik oluyor. 7. Aylikken kontrole goturdugumuz de 11 kilo 75 cm de boyu vardı hersey iyi dedi ama merak ettiğim benim bebeğim dönemiyor henüz. Kilodan olduğunu düşünüyorum sizin bebisleriniz de durumlar nasil
Ozlm___ Elifdivli1 ne güzel ya neyle besliyorsunuz benim oğlanın boyu uzuyor ama dirhem et yok zayıf diye çok üzülüyorum. 1 dakika yerinde durmuyor. Herşeyi topladık el atmadığı bişwy kalmadı evde. Salondan mutfağa gidemiyorum peşimden yetişiyor.
Selma66 Elifdivli1 Maşallah .ne yediriyorsunuz bnm kız 8.500 du şuan 8ay 25 gunluguz.bide kilodan kaynaklı dönmeyebilir o işler 1 günde değişiyor bir gün bi baktım kızım dönmüş 😊
[silindi] Elifdivli1 benim bebeğimde kilolu canım 6 aylıkken 10 kiloydu şuan 7 buçuk aylık dönüyor ama öyle ayda yılda bir sürekli değil. Kilodan olduğunu düşünmüyorum
Elifomermuhammed Benim oğlum da 1 hafta sonra 8 aylık olacak 9340 gram 70 cm kilodan kaynaklı olabilir her bebek farklıdır bu yuzden olabilir doktor sıkıntı yok dediyse kafana takma derim benim oğlum 3 buçuk aylıkken başladı dönmeye 😊
Elifdivli1 Ozlm___ anne sütü ve ayına uygun şeyler yediriyorum ama toplu bi bebek olarak doğdu zaten. Sizinki bu kadar hareketliyse zayıf olması çok normal😁 bizim ki oturduğu yerden oynuyor yurutecle bile gelmez pek
Elifdivli1 Selma66 bende her sabah bi umutla bekliyorum emiklicek gibi atıyor kendini sonra hemem yuz üstü yatıp kalıyor ağlıyor
hunilimomm Elifdivli1 8ay kontrolümüz de 9900 du kilosu kilodan olabilir daha kendini hazır hissetmiyordur doktorun normal diyor sa korkma her bebek kendine özel 😍
Selma66 Inşallah en kısa zamanda emekler bnm kız 8 aya kadar komondo gibi gidiyor du Şimdi normal emekliyor 😁
Busralieymen Elifdivli1 bizde 8 aylik olduk 11 kilo 71 cm ama normal donuyor koltuktan tutup yuruyor emekliyor kilosu normal demisti doktor bna