Canım anneler ateşi var kızımın. Acile götürdük antibiyotik gerek görmedi. Ibramin zero ve calpol verdi. Nöbetçi eczane arayışına girmemek için elimde aferin surup var olur mu dedim olur dedi. Aferin ve calpolden birer kaşık verdim arka arkaya ama arka arkaya verdikten sonra içim iciml yedi. Fazla gelir mi bir şey olur mu? Deneyimli tecrübeli anneler akıl verin.