dyguarya Arkadaşlar burun tıkanıklığı için serum fizyolojik ne zaman kullanilmaya başlanıyor. 1 haftalikken yapsam bişey olur mu mesela. Burnu tıkalı olsa olmasa da her gün temizlemem lazım mı bebeğin burnunu. Yardımcı olur musunuz?