Arkadaşlar doktor kontrolüne gittik bebeğim 7 ay 23 günlük artık eline verin bazı şeyleri kendi yesin dedi bugün denedik püre olmadığı için parçacıklı olanları kabul etmedi ağzında tuttu tuttu tükürdü alışması zaman mı alıyor her gün deneyerek mi alışacak