Merhabalar, 26 bucuk aylık kızımla tuvalet eğitimindeyiz 1 hafta oldu. Öğrendi bi sıkıntı yok ara sıra 1-2 kere kaçırma olabiliyor. ben sorunca cişini söylüyordu simdi sorunca yok diyor tutuyor ben götürünce yapıyor. Böyle biseyle karsılasan var mı ne yapmalıyım