haticess0 Kızlar oğluma bayramlık takım almıştım apantolonu tam oluyor ama tişörtü uzun geliyor sadece tişörtünü makineye atıp çektirebilir miyim kaç derece yapayım denediniz mi böyle bir şey ?
_YanakReisinAnnesii haticess0 bazı kumaşlar çekmiyor. Pantolonun içine koyup birazını dışarı salsanız kötü mü durur?
haticess0 _YanakReisinAnnesii yo güzel duruyor aslında da oğlum çok hareketli o pantolon hiç öyle içinde kalacağını sanmam
Meri-Mel haticess0 Gerek yok çektirmeye sonra ayrı kombin de yaparsınız büyük bisey sonra da kullanılır şimdi içinde kullanın görsek başka fikirler de olur belki en kötü ihtimalle de teriz hallettim makine güvenilir değil eldekinden de olmayin