Merhaba kızlar, bebeğim 23 günlük. Bugün burun akıntısı olduğunu farkettim. Bide ağzından köpüklü tükürük çıkartıyor. Başka farkettigim Bi belirti yok. Burnunu temizledim. Hasta mı oldu nasıl anlarım veya normal mi böyle olması. Tecrubesizim yardımcı olur musunuz ?