Ben çok seviyorum hala da öyle. Bir ara düzen oturmuştum çocuktan sonra da okuyordum ama büyüdükçe anne bağımlısı oldu, ben de yorgunluktan okuyamıyorum. Ama çok geniş bir kitaplığım var, okunmayı bekleyen bir sürü kitap var.
En sevdiğim kitap: Gazap Üzümleri. Gerçi John Steinbeck’in tüm kitaplarını seviyorum.
En son bitirebildiğim kitap, Değersiz Bir Hayat, onu o kadar sevemedim.