alpmomssss sen bunu 5. Ayda yaşamışsın. Kızım 4. Aya gitmek üzere, yıldım artık. Artık sabahları mutsuz uyanıyorum diyorum ki yine başladık, yine aynı şeyler, aynı döngü, aynı krizler…. Mental anlamda yorulduğumu hissettiğim günlerdeyim, artık gitmiyo götüremiyorum diyorum. Gazı bitti dişi başladı üstelik. Bi çıksada rahatlasak ya