Kızlar ikinci kez mastit yaşıyorum ve bu sefer daha farklı göğsümün areola kısmının bitiminde üst tarafında farklı bi şişlik var göz gibi bastıramıyorum masaj yapamıyorum canım çok acıyor sağım yaparken bile canım acıyor sırtıma kadar acı çekiyorum bu şişlik geçer mi ne yapmam lazım her yolu deniyorum çok acıyor yardım eder misiniz ?