Tubay- Bioderma sebium foaming temizleyici jel 👍🏼👍🏼👍🏼ben iki tane bitirdim yüzümdeki kapalı komedinlara bile iyi geldi gozeneklerimi kuculttu yüzüm pürüzsüz olmuştu onun sayesinde . Kokusu çok hafif yikadiktan sonra yarım saat gibi germe yapıyor diğerleri gibi ben nemlendirerek desteklemiştim yüzümü günde iki defa yikardim onunla