Kızlar önerilerinize ihtiyacım var. Bulunduğum şehre uzak mesafe bir şehirde akademisyenlik teklifi aldım. Şartlar çok tatmin edici ama on aylık bebeğimle eşimden ayrı bir şehirde uzun bir görev süresi beni korkuttu. Çocuğa bakmak için annem destek olabilir ama babasından ayrı çocuk büyütmek nasıl olacak 🥹 eşimin de tayin alması biraz zor gözüküyor kısa vadede. Kariyerimden vazgeçmeden, ilişkilerimi de yıpratmadan bunu nasıl başarabilirim acaba.. en az bir-iki yıllık bir süreci git gellerle ayrı yaşayarak geçirmemiz gerekecek.. ne dersiniz olur mu? Böyle bir tecrübesi olan var mı?