Mesela ben avokado püresi hazırladım asla bakmadı tadına yemedi ama avokadoyu yarım önüne koydugumda dişnii kaşıdı eliyle oynadı yemeye çalıştı, havuç da aynı şekilde, salatalık mesela artık alıştı görünce tadını hatırlıyor, bence biraz dokunmak incelemek oynamak istiyor bebekler, tavuk but kemiği verdim bir gün mesela onla dişini kaşıdı, pirzola kemiği verdim aslında sivri ucu da vardı korktum ağzını keser diyet ama kendi kendine hiç canını yakmadan oynadı, kaşığına organik labne koyup önüne bıraktıgımda yiyor kendin parmağımla da labne bazen hurma veriyorum, bugün kaşıktaki labneyi gözüne bulaştırdı ama asla ağlamadı normalde çabuk ağlayan bir çocuk biraz kendi kendilerine de oynamak istiyorlar bence portakalı kabuguyla tattırdım onu da emdi, benim endişen ek gıdaya başlayan bebekler de kabızlık olması, çünkü meyve püresinde de irmik var, zeytinyağı veriyorum az, benim çocugum da yiyecek ama kabız olur korkusuyla az veresim geliyor 😐