yavruaslanlar mesela yarın nöbetçi sabah 7 de gidecek ertesi gün sabah 9 da evde olur, 24 saat çalışıyor bir günün tamamı. Cumartesi evde olacak, pazar yine 24 saat yok, pazartesi evde olacak, salı 24 saat yine yok. Nöbet çıkışları da uyut muhtemelen, hemşire bayramda hastane yoğun oluyor, elini kesen falan. Zor bir bayram beni bekliyor yani…