Merhabalar kızlar. Bebeğim gaz sancıları yaşıyor. Kimine göre kolik kimine göre alt gazını çıkartmıyor. Göbeğine yağla masaj yapıyorum. Gaz damlası veriyorum. Bunları yapmama rağmen sakin sakin dururken ağlama krizleri yaşıyoruz. Yarım saat sürdüğü oluyor. Ya da ara ara bir saatte sürebiliyor.Siz bu durumlarda süreçlerde neler yapıyorsunuz? Deneyim ve önerilerinizi bekliyorum.