zeynep91 arkadaslar merhaba 2 ay aşısndan snra beslenme reddi yasaıdnzmı beni emmiyor aglıyor mamayıda az içiyor üstelersem öğürüyor yasayan varmı bunu
bebegimveben5 zeynep91 benim bebeğimde 2. ay aşısından sonra bu duruma geldi. Şuan 7.5 aylık hala aynı beslenmek istemiyor