buglemannesi Kizlar görümcem yeni dogum yaptı bebegi bir hafta hastanede kaldı mamaya alışmış memeyi tutmuyor tutturmak için ne yapabiliriz yada formül mama anne sütüyle yapılıp verilir mi bilgisi olan varsa çok sevinirim
organikirmik buglemannesi memeye aldığınızda yandan şırınga ile deneyebilirsiniz, eds yöntemi deneyebilirsiniz. Biraz sürer ama döner inşallah memeye. Formül mamaların anne sütüyle hazırlandığını düşünmüyorum çok ağır olur
sadeceannem buglemannesi aynı süreçten geçtim. Mutlaka her beslenme öncesi memeyi teklif etsin sonrasında sütünü sağıp biberonla versin (eğer zayıf bir bebekse). Pilates topunun üzerinde emmeyi başarmıştım. 20. Günün sonunda. Asla pes etmesin çünkü çene kasları zayıf olduğu için kilo aldıkça memeyi kavraması kolayşaşacak. Bir de göğüs silikon ucunu deneyin biberona alıştıysa kesin işe yarar. Ama asla pes etmesin. Aynı süreçten hepimiz geçiyoruz geçtik.
ecekrk buglemannesi silikon uçla denesin bir onunla biraz alışsın a normal memeye döner Eds yöntemi deneyebilirsiniz siringayla emerken yandan verebilirsiniz mamayı bebekler genellikle sütü severler anne sütü şekerlidir çünkü mamanın tadı öyle değil biraz anne sütünü içse mama içmeyi bırakır bence
buglemannesi sadeceannem meme ucu göğüsle birleşik silikonu da tutmuyor ben emzirdim emdi meme ucunu nasıl cikarcaz bilmiyoruz
buglemannesi ecekrk malesef silikonu tutmuyor bebek emmeye meyilli ama meme ucu hiç yok ben emzirince emdi
Karanirem buglemannesi meme ucu cıkarıcı var eczanelerde plastik pompa gibi bi aparat biraz onla vakumlayın daha sonra emzirsin mamayı sütle yapmayın veya pompa alın sağıp verin
Karanirem buglemannesi suan sizin sütünüzün kalitesiyle annesinin kalitesi arasında cok fark var ilk sütü vermek önemli
ecekrk buglemannesi meme ucu çıkarıcı var arkadaşımda onunla yutturmuştu hatta siringayla bile oluyor büyük siringayla meme ucu cikariliyor