Ecebaby canm sana yaşadığımı anlatayım.
Oğlum 19 ay 20 günlüktü yani bundan 15 gün önce.
Bı an da sabah uyandim dedin artik kesicem yeter 20 aylık oldu beni her yerde rezil ediyordu eli memedeydi olur olmadık yerde açamıyordm geceleri yarım saatte bir uyanırdi yemek doğru düzgün yemezdi artk ağlayacak dereceye gelirdim.Herkesde diyordu bana memeye güveniyor falan diye.zor olucagini düşündüm ama çok şükür sadece 3 4 gün zorladı beni.
Şu şekilde kestim salça sürdüm cok az geldi emicekti bak acıyor piss öğğ kanıyor dedim korktu gitti aradan 2 saat geçti hala istemiyor bu sefer ben çağırdım gel em die çok az tat bıraktım mememde,tadı aldı öğğ deyip kaçtı,ben zorla al dememe rağmen artk emmedi sürekli midesini bulandirdi ilk bir hafta sürekli açıp bakıp babasına kaçtı öğğ yapıp.Smdi 15 gün oldu çok şükür aklına gelmiyor ve sana yemin edermm maşallah diyim yni yemesi o kadAr düzeldi ki cocugumu taniyamiyorm sürekli meyve yemek sürekli birşeyler yemek istiyor.Normalde sabah 11 den önce ağzına memeden hariç birşey almayan çocuğum smdi saat 9 da kalkıyor dolabı gösteriyor ekmek gösteriyor acikiyor resmen.Suan 3 Ana 2 ara öğün şekilde gidiyorz Rabbim korusun nazar değmesin ama çok güzel yiyor.Uykusuna gelecek olursam da özellikle şu 3 gündür çok güzel uyuyor utanmıyor geceleri.Ozellimle dun gece akşam 11 e geliyordu uyudu sabah 9 a kadar asla su içmeye bile kalkmadı.
Duygusal anlamda evet anne çok etkileniyor ben ilk gün ağlayacak derecege gelmstm gelip mememe melul melul bakıyordu çok uzuluyordm.Ama mecburdm artk büyüdü iki yaşına az kaldı yeterli die dusundm ve çok arastrdm.İyi ki kestim diyorm şuan ki hallerini görünce.Pisman değilim asla.Evet ilk 3 4 gün zor olucan gece 2 satt sürmeden kalkicak su verip ne bilim yoğurt verip uyutmaui deneyin ben öyle öyle atlattn,eline kraker verdim uyandı gece ağladı onu yiyerek tekrAr uykuya daldı .Çok şükür bitti yani size anlatabildigim kadar süreci anlatmaya çalıştım lütfen korkma cesaretli ol biraz da sabret bak ne kadae Rahatlycksn🌺🌺