kendihalindeanne canım biz beş aylıkken dediğin şikayetler için doktora gittiğimizde ona vicsi sordum oda kesinlikle kullanma çocuğu tıkar dedi ayrıyeten serum fizyolojik sıkmadan nasıl temizliyorsun o şekilde temizlenmez önce onu sıkıp yumuşatman gerekiyor yoksa çıkmaz sümükler ve canı yanar. Eczanede serum fizyolojik için spreyler var onunla daha kolay sıkarsın al onu korkma hiçbirşey olmaz ondan sonra aspire et ama ağzınla düzgün çekemiyorsan süpürgeye takılan baby vac var çok güzel çekiyor baya temizliyor. Kim zararlı dedi burun temizlemenin hiçbir zararı yok benimkiler doğar doğmaz kuvözde kaldılar ve o zaman bile başladılar burun temizliği yapmaya doktorum ihtiyaç olduğu kadar temizleyin demişti çünkü küçük bebekler sadece burnundan nefes alıyor