aybarsbebekk 15 aylık bebeğimle bayramda 6 saatlik araba yolculuğu yapacağız çok korkuyorum durmayacak diye annemleri çok özledim gitmek istiyorum memleketime yoksa gitmeyecektim. 2 saat uyusa diye tahmin ediyorum diğer 4 saat nasıl oyalayabilirim??
TunaGoktug aybarsbebekk biz uyku saatinde çıkmıştık gece 6 saat uyumuştu 2 saatte uyanıktı işkence gibiydi
aslhnkrts aybarsbebekk stres yapma arabaya binince sakinleşiyorlar . Dışarıyı izler belki sevdiği oyuncakları alırsınız çok ağlarsa bi tesiste durup indirip dolaştırabilirsiniz . Bende 15 aylık kızımla bi delilik yapıp 15 saatlık yola çıkacak yarın aklımda bunlar var