Merhabalar . Oğlum 16 aylık doktorumuz 1 yaşında gece emzirmeyi bırakın demişti ama bizimki emerek uyuyan bebeklerden ve geceleri de bir kaç defa uyanıp emmeden uyumuyor.Yavaş yavaş keseyim diyor Gece nasıl kesebilirim emmesini acaba? Öneriniz var mıdır güzel anneler ?