Sadece sütlacını yedirirdim. Oğlum çok severdi. Ama diğerlerini hiç almadım yedirmedim. Diğerleri bana fazla sağlıksız gelmişti. Evde bile sebze yemeği yapsam diğer güne kalsa oğluma asla yedirmezdim. Kaldı ki sebze püreleri kavanozda kaç gün kalıyor.. demem o ki yedirecekseniz sadece sütlacını alın