Oğlum 2 gündür gece 1.30 gibi uyanıp sabaha karşı 3-4 gibi zoraki geri uyuyor kızlar. Uyku düzeninde hiçbir değişiklik yok. O kadar enerjik uyanıyor ki, beşiğinde zıplıyor, gülücükler saçıyor. Sanki öğlen uykusundan kalkmış gibi. Emzirerek uyutuyorum normalde. Artık geceleri emzirmekten kollarım tutmaz oldu elim ayağım buz kesiyor, göğsüm desen bomboş kalıyor. Sallıyorum olmuyor. Öyle ya boş boş etrafı izliyor ya da zıplıyor. Kafayı yiyecektim gece. Ne önerirsiniz başına gelen var mı?