papatya__ mhraa benim bebeğim çok sacliydi yani 2 aylıkken bile lastikle 5 yerinden baglanirdi ama takmadım ya şuan 14 aylık hala takmıyorum saçı yoluyor sıkıyor gibi hissediyorum klips takın bence
masterchefiniz mhraa takma acır bence ne gerek var . 9 aylık yeni taktım . Oda acıtıyor belli . Saçı uzun olmasa takmam gözüne giriyor
aslhnkrts mhraa saçı var ama toka taktırmıyor bi de o lastikler can acıtıyor ya saç hep dik ve bağlı durunca
Divayorgunxx 10 aylgz kafamzdq lastiği brak toka dahi tutacak sac yok klips tutmuyo o derece bandanalarla geciniyoruz oda bazen kullaniyor