Mrb arkadaşlar. 1 hafta önce doğum yaptım bebeğim kuvezde yattı 4 gün. Yenidoğan olduğu için ücret alınmadı. 28 gün boyunca da ücretsiz olduğu söylendi ama bu sabah ortopedi kontrolü vardı ve ücret alındı. Alınmıyor diye söylediğim zaman sadece çocuk polikliniği için geçerli o denildi. bu doğru mu bilgisi olan var mı şikayet mi etmeliyim