myavocado hassasanne3 çok kullandım canım bim den sanırım çok almıştım, hediye de gelmişti, hiç sorun yaşamadım gayet güzel.
Rabiiul hassasanne3 e bebeğin alt markası bimden de aldım Trendyol dan da kışın indirime girmişti 1 yaşa kadar 8 adet almıştım 9 ve 12 ay olarak yeni yıkandı 12 ay da valize yerleştireceğim birazdan
organikirmik hassasanne3 baby mallden alıyorum ben sanıyorum bu marka onlar da, evimin yanında olduğu için önünden geçtikçe alıyorum bir iki tane, lekeler çıkmıyor çünkü ama markayla alakalı bir şey değil tabii lekenin çıkmaması. 😅 Ben bir sıkıntı yaşamadım
balli_cilek hassasanne3 bime geliyordu oradan alıyordum çok güzeldi yıkanınca vs değişme olmadı kumaşında
ikikereanne_ hassasanne3 yakalari cok kotu oluyor kisa kolluysa . Askili ise bilemiyorum ama ben begenemedim
ikikereanne_ hassasanne3 yakasi cok acildi bide benim kiz cok cekistiriyor ondanda olabilir saldida saldi. Askili olanindan alin alacaksaniz kisa kollusu yakasi saliyor omuzlarindan dusmeye basliyor
myavocado hassasanne3 yok yıkanınca bozulmadı, yumuşak ve esnek zaten ama öyle yıkayınca sarkma olmuyor
ays45 hassasanne3 bebeğime kullanıyorum. Yumuşacık çok memnunum. Yapı olarak kumaşı biraz esnek. Yıkasanız da esnekliğini kaybetmiyor.
nnoktaa hassasanne3 hellobaby den daha yumuşak. Bir de kullandıkça büyüyor gibi 😅 17 aylığız bazı 12 aylıkları hala oluyor. Seviyorum ben.